Halloween!

Har haft världens finaste halloween!
Min pojk fick visserligen tillbringa lite av den på Competencia, men slutade trots allt tidigt just denna dag och jag fick en chans att återhämta mig ifrån folk och intryck. När han till slut anlände till lägenheten igen, gav vi oss in på att göra en duct tape dummy. Det var helt klart lättare sagt än gjort...
Förhoppningsvis så fick vi ihop något användbart ändå, även om den blev lite skev samt pösig runt magen och rumpan. :/
Efter att vi hade lagt säkert flera timmar på att klä mig i silvertejp, markera grejer, klippa ut mig och tejpa ihop den igen så var vi kort sagt helt slut. Men mat skulle lagas ändå. Vi är lata av oss och gör något så enkelt som makaroner och sojabitar/köttbullar, men det var nog något av det bästa jag ätit. Antagligen då jag var galet trött och hungrig. Till det såg vi den, enligt mig gulliga, skräckfilmen "Trick 'r Treat" för att på något vis faktiskt fira halloween. Resten av kvällen gick sedan åt till att spela animal crossing (halloween event), nörda Futurama och gosa med pälshögarna. En, enligt mig, väldigt lyckad dag. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar