Besök på smittcentralen

Då var jag alltså, efter vad som känns som år och dagar, och lämnade mitt älskade blod uppe på smittcentralen. De har någon idé om att det är pga järnbrist som jag har så otroligt ont, konstant, som förvärras vid stress och kyla. Snillen. Kan för övrigt inte ligga i sängen utan att plågas längre och att låta knäna vidröra varandra utan en tjock kudde imellan kan jag glömma.
Spänning är olidlig, beror detta på järnbrist eller har jag helt enkelt bara fått för mig att jag har så ont?


2 kommentarer:

  1. Kära nån. Och det får mig att fundera kring min 10-åriga autistiska kille. Han som aldrig äter kött och bara håller sig till cirka tio livsmedel. Jag har alltid känt en oro för hans blodvärde och han har alltid mer eller mindre klagat över ont benen...

    Kram.

    SvaraRadera
    Svar
    1. ajdå, kanske värt att kolla blodvärden då?

      Radera